poniedziałek, 21 listopada 2016

Gąsieniczki

Bransoletki gąsieniczki są idealnym rozwiązaniem dla niezdecydowanych:) Są dwustronne więc w zależności od kolorystyki ubioru łatwiej dobrać dzięki nim biżuterię. Bardzo mi się spodobały więc wydziergałam ich kilka, w różnych zestawieniach koralikowych:) Do "wypełnienia" wykorzystałam TOHO 11/0, ale zaszalałam z boczkami. Zamiast standardowych łezek do wykonania bransoletki w kolorze emerland na boczki dałam złote matowe Rizo co daje bardziej zadziorny wygląd:) Podwójną czarno szarą połączyłam czarnymi super duo - nosi się rewelacyjnie!


209. Aluminiowa gąsieniczka





210. Gąsieniczka złoto i emerland




211. Gąsieniczka "marine"




212. Podwójna gąsieniczka szaro - czarna




213. Szara gąsieniczka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie!