piątek, 15 lipca 2016

Bransoletki makramowe

Kolejna technika, której nauczyłam się dzięki kursowi @Qrkoko tym razem są to bransoletki makramowe. Zrobiłam takie z dodatkiem koralików i takie z samego sznurka 2 mm. Te z samego sznurka tak spodobały się mojej córce, że musiałam zrobić jej kilka kolorów (musi przecież pasować do każdej bluzki) i domówiłam kolejne kolory:) Na szczęście mamy zbliżony obwód nadgarstka to się wymieniamy:)



175. Biała - biały sznurek i białe koraliki ceramiczne, 
choć na zdjęciu wyszły jak ecru




176. Beżowa z ceramicznymi koralikami




177. Czarna





2 komentarze:

  1. Świetnie Ci wyszły! Super, że córa docenia i podziwia Twoją pracę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 Dzięki Twojemu kursowi okazało się, że makrama nie jest taka straszna więc zaczęłam szukać nowych splotów makramowych i plotę😊

      Usuń

Zostaw ślad po sobie!