piątek, 18 grudnia 2015

Flat spiral bransoletki

Splot flat spiral bardzo mi się spodobał więc szyję, i szyję. Tradycyjny wzór trochę modyfikuję na bieżąco w zależności jakie mam do dyspozycji koraliki i jakie są oczekiwania osoby noszącej:)


101. Beżowa z kością słoniową

Ta bransoletka powstała z koralików Fire Polish 6mm, które stanowią bazę, toho 11/0 oraz podłużnych z kości słoniowej, które pięknie oplatają całość. Koraliki z kości słoniowej tworzyły wcześniej naszyjnik, który dostałam do przerobienia na bransoletkę. Koralików było i dużo i mało
w zależności co chciałabym z nich zrobić. Zdecydowałam się na flat spiral, który w tym wypadku jest dwustronny. Zapięcie na magnes.




102. Czarna przeźroczysta

Bazę stanowią przeźroczyste koraliki, które mienią się na srebrno-czarno-niebiesko
czego niestety nie udało mi się do końca uchwycić na zdjęciu. Opleciona toho 11/0
i Fire Polish w mieniącym się na niebiesko kolorze.




103. Czerwono - czarna




104. Żonkil




105. Wiśnia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie!