poniedziałek, 14 września 2015

Bransoletki TOHO w bieli



Wzór z przejściem kolorów jest bardzo popularny i przedstawiam go już w różnych wariantach. Dziś mam bransoletki biało srebrne, ale nie są one identyczne gdyż srebrny w każdej z nich jest w innym odcieniu. Mam też białego "turka", który jest bardzo błyszczący i na pewno bransoletka do wszystkiego będzie pasowała.



 49. BIAŁO - SREBRNA (przejście kolorów)




50.  BIAŁA (sznur turecki)




Ten wzór z tymi kolorami przedstawiałam już pod nr 25




2 komentarze:

  1. Obie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ta z przejściem w biel :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) to bardzo popularny wzór, ale wiadomo wszystkich zdjęć nie będę wrzucać tego samego. Nawet się nie spodziewałam, że zrobi taką furorę:)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie!